با این 8 روش همسرتو حشری کن!! (ویژه سکس)

با این 8 روش همسرتو حشری کن!! (ویژه سکس)

شهوت و گرم کردن همسر یا شریک جنسی خود یکی از نکات مهم هر رابطه جنسی و سکس می‌باشد در ادامه با با این 8 روش همسرتو حشری کن!! «ویژه سکس» برترین بی را دنبال کنید. 

 

چگونه دوست دختر خود را شهوتی کنیم ؟ 

چه چیزی «واقعا» زنان را تحریک می کند؟

با این 8 روش همسرتو حشری کن!! «ویژه سکس»

پاسخ بـه این سوال موضوع کتاب‌ها و مقاله‌هاي‌ بی‌شماری بوده اسـت کـه استراتژی‌ها و تکنیک‌هاي‌ اغواگری را در مورد این کـه چگونه یک زن را در رخت خواب بخوابانید – و وی را برای اطلاعات بیشتر بازگرداند، ارائه میدهند.

 

با این حال، من قصد دارم شـما را در مورد یک راز کوچک در بین بگذارم.

 

این اسـت: هیچ رازی وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید: تصاویری از برده داری جنسی و علاقه به سکس خشن «+داغ»

 

حقیقت این اسـت کـه بسیار ساده اسـت. اگر می خواهید زنی هوس رابطه جنسی با شـما کند، فقط باید یک عاشق شگفت انگیز شوید.در واقع، هنگامی کـه بدانید چگونه یک زن را از نظر جنسی راضی کنید، احتمالاً با مشکل بیشتری مواجه خواهید شد کـه او نمی‌خواهد با شـما بخوابد. زنان بـه اندازه مردان عاشق رابطه جنسی باورنکردنی هستند. با این حال، بسیاری از مردان نمی‌دانند چگونه از یک زن واقعاً از نظر جنسی لذت ببرند. و سکس ساده و کسل کننده قدیمی – بر خلاف رابطه جنسی شگفت انگیز – برای ما خیلی فریبنده نیست.

 

البته، شـما باید بـه این واقعیت احترام بگذارید کـه برخی از زنان ممکن اسـت تمایلی بـه داشتن رابطه جنسی با شـما نداشته باشند. اما علیرغم اختلال عملکرد جنسی و مسائل روانی، اگر زنی بیش از یک‌بار مشتاق رابطه جنسی با شـما نباشد، این احتمال وجوددارد کـه مهارت هاي‌ اتاق خواب شـما کمی از تنظیم دقیق استفاده کند.

 

نگاهی به تعاملات زنان در رابطه

شاید متوجه نشوید، اما تنها حدود 25 درصد از زنان تنها از طریق مقاربت واژینال بـه ارگاسم میرسند. بله، درست خواندید: فقط یک چهارم زنان. و این آمار فقط از یک یا دو مطالعه ناشی نمی‌شود. این بر اساس تحقیقات بیش از 80 سال و تجزیه و تحلیل گسترده اي از 33 مطالعه اسـت کـه درکتاب الیزابت لوید، مورد ارگاسم زن، مستند شده اسـت. و این 25 درصد بر اساس طول مقاربت یا اندازه یا شکل آلت تناسلی مردانه در نوسان نیست.

چگونه دوست دختر خود را شهوتی کنیم ؟ 

اعداد و ارقام دروغ نمیگویند: این استقامت – یا اندازه – نیست کـه وی را بـه یک عاشق بزرگ تبدیل می کند. بنابر این، بچه ها، وقت ان اسـت کـه دیگر نگران اندازه بسته خود نباشید – و شروع بـه تمرکز روی مهم‌ترین عامل در رابطه جنسی عالی کنید: زن.

 

اگر می خواهید بـه مردی تبدیل شوید کـه زنان سعی میکنند بـه رخت خواب بروند، من بـه شـما خواهم گفت کـه چگونه. بسیاری از نکات این مقاله از طرف دوست خوب من، پزشک دایانا ویلی، متخصص جنسی دارای گواهی هیئت مدیره مستقر در سیاتل، آمده اسـت. ممکن اسـت کمی زمان و حوصله طول بکشد، اما نتیجه ان ارزشش را دارد. پس بیایید شروع کنیم.

 

با این 8 روش همسرتو حشری کن!! 

اول از همه ی: میل از ذهن شروع می شود. دلیلی وجوددارد کـه زنان میلیون‌ها رمان عاشقانه می‌خرند. ما رویای یک شوالیه سفید را دوست داریم کـه در طوفان عاشقانه ما را از پایمان ببرد.

نگاهی به تعاملات زنان در رابطه

هیجان جلب توجه کامل و بی‌تقسیم یک مرد برای اکثر خانم‌ها یک اتفاق بزرگ اسـت. بنابر این بـه ما توجه کنید – داخل و خارج از اتاق خواب. بـه چشمان ما نگاه کنید و وقتی افکار، احساسات، خواسته‌هاي‌ خودرا با شـما در بین می گذاریم یا فقط درباره روزمان بـه شـما می گوییم، واقعاً گوش کنید.

 

بیشتر بخوانید: سکس تلفنی چیست؟ | 10 روش ارضا شدن پشت تلفن «+عکس»

 

راحت بودن در سکس

نیازی بـه آفرودیزیاک هاي‌ حیله گر نیست. در واقع، وقتی لمس می شود، بدن ما ماده شیمیایی مخصوص نوازش خودرا آزاد میکند: هورمونی بـه نام اکسی توسین کـه احساس عشق، اسانی و آرامش را تقویت میکند. و این بدان معناست کـه هر چه بیشتر لمس شویم، بیشتر می‌خواهیم کـه ما را لمس کنند.

با این 8 روش همسرتو حشری کن!! «ویژه سکس»

با این حال، این بدان معنا نیست کـه شـما فقط باید بـه چیزها بپرید. بـه یاد داشته باشید: زنان بیشتر از مردان برای گرم کردن زمان نیاز دارند. سکس، برای ما، خیلی قبل از این کـه لباس دربیاید شروع می شود. ما نمیخواهیم شـما در رابطه با عجله رابطه جنسی احساس بدی داشته باشید، بنابر این ممکن اسـت اعتراف نکنیم کـه برای ما عالی نبوده اسـت

 

. حقیقت این اسـت کـه ما ترجیح می‌دهیم یک کتاب خوب بخوانیم. وقتی پسری سرعتش را کاهش می دهد و روی اتفاقی کـه در حال رخ دادن اسـت تمرکز می کند، نه تنها باعث ایجاد رابطه جنسی بهتر میشود، بلکه صمیمی‌تر اسـت و پیوند قوی تری ایجاد می کند. پس ما را نوازش کنید، نوازش کنید، سکته کنید ودر آغوش بگیرید تا اکسی توسین جریان یابد.

 

ارگاسم رسیدن خفن زنان در سکس

ان 25 درصد از زنانی کـه میتوانند تنها از طریق رابطه جنسی بـه ارگاسم برسند را بـه خاطر دارید؟ با چنین شانس هایي، کاملاً ممکن اسـت کـه شریک زندگی شـما یکی از آن ها نباشد. خبر خوب؟ رابطه جنسی دهانی – زمانی کـه بـه طرز ماهرانه اي انجام شود – می‌تواند برای بسیاری از ما راهی مطمئن برای ایجاد خلسه باشد. توجه کنید کـه گفتم “ماهرانه”. کونیلینگوس یک هنر و یک علم دارد، بنابر این مطمئن شوید کـه در هردو واجد شرایط هستید.

راحت بودن در سکس

اول، علم. کلیتوریس یک زن حدود 6000 تا 8000 پایانه عصبی دارد – و تنها هدف ان لذت بردن اسـت! تنها حدود یک چهارم کلیتوریس در خارج ازبدن قابل مشاهده اسـت. یک شبکه داخلی نعوظ زن وجوددارد. 

 

کـه همگی از بافت نعوظ تشکیل شده اسـت. شفت کلیتورال دارای “پاهایی” اسـت کـه امتداد دارند ودر زیر لابیای خارجی دو دسته بزرگ از بافت اروژن قابل جذب بـه نام پیازهای دهلیزی جفت وجوددارد. همه ی این‌ها بـه این معنی اسـت کـه بدن یک زن برای لذت آماده شده اسـت – اگر بدانید چه کار میکنید.

 

ویژه سکس

اینجاست کـه هنر وارد می شود. پزشک وایلی توصیه میکند با قرار دادن یک بالش زیر باسن شریک زندگیتان و دیگری زیر سینه‌تان شروع کنید. کمر او راحت تر خواهد بود، و تنظیم زانوها و پاهایش برای او آسان تر خواهد بود .

 

و بـه او اجازه می دهد تا احساس بیشتری داشته باشد. سپس، لب هاي‌ واژن وی را با استفاده از نوک انگشتان خود باز کنید تا کلیتوریس او در دسترس دید قرار گیرد. چین هاي‌ حساس پوست را کاوش کنید. وقتی کمرش را قوس میدهد یا ناله می کند، یک یا دو انگشت را داخل او بکشید «درصورت لزوم میتوانید از مقدار کمی روغن استفاده کنید».

 

کمی با او بازی کنید. سپس زبان خودرا بـه سمت کلیتوریس او دراز کنید – ان را بـه داخل و خارج کنید. محکم فشار دهید. بـه آرامی لیس بزنید. چند ضربه بلندتر و صاف تر در طول فرج او بزنید، انگار کـه قیفی بستنی را می لیسید.

 

بـه آرامی در کانون توجه خود باد کنید. بـه او بگویید چقدر مزه دارد، چقدر دوست دارید وی را لیس بزنید. کلیتوریس وی را بـه آرامی بین لب هاي‌ خود بکشید و ان را تکان دهید یا با زبان خود ماساژ دهید. چانه خودرا روی مشت خود قرار دهید، با انگشت صورتی خودرا پایین بیاورید و با استفاده از انگشت بـه قسمت پایین دهانه واژن او فشار وارد کنید تا این حس تشدید شود.

 

متوقف کردن. لیسیدن. بوسه. انگشت. تکرار. چیزی کـه شـما دنبال ان هستید ترکیبی از ریتم و دسیسه اسـت: او نمی‌تواند حدس بزند کـه چه چیزی در آینده خواهد آمد – اما وقتی اینکار انجام شود، نمی‌خواهد شـما متوقف شوید!

با این 8 روش همسرتو حشری کن!! «ویژه سکس»

 

روش پیدا کردن نقاط حساس زنان

نقطه G ناحیه اي بـه اندازه یک سکه از بافت بسیار حساس مانند نعوظ اسـت کـه درحدود دو سوم دیواره جلوی واژن زن اسـت کـه درصورت تحریک می‌تواند باعث ارگاسم قدرتمند شود. یافتن نقطه G برای مردان «و زنان» دشوار اسـت، بـه خصوص زمانی کـه او روشن نیست. اما زمانی کـه این ناحیه اروژنی برانگیخته می شود، سخت می شود، خشن تر می شود و اندازه ان دو برابر می شود و پیدا کردن ان را آسان تر می کند.

 

شـما می توانید نقطه G وی را با وارد کردن یک یا دو انگشت روغن کاری شده و نوازش آرام ان یا با آلت تناسلی خود در طول مقاربت از عقب تحریک کنید. موقعیت خوب دیگر این اسـت کـه وی را بالای سرخود ببرید و کمی بـه پشت خم کنید و با حرکات آهسته و پیوسته بالا و پایین بلغزید. یا در حین رابطه جنسی دهانی انگشتان خودرا داخل او بلغزانید تا نقطه G و کلیتوریس وی را برای یک ارگاسم شگفت انگیز تحریک کنید.

 

یک معشوقه ماهر بـه نفس زن وصل می شود و لگن وی را فشار می دهد تا از او پیروی کند. بـه آوازهای او گوش دهید زیرا ممکن اسـت الگویی وجود داشته باشد – و می توانید حرکات خودرا با ان ریتم هماهنگ کنید. بـه‌جای چرخاندن باسن‌هایتان بـه جای قدیمی‌ها، سعی کنید باسن‌تان را بچرخانید: این نوع متفاوتی از تحریک کلیتورال را ایجاد می کند، و عدم وجود رانش بـه شـما کمک میکند دوام بیشتری داشته باشید.

 

اسباب بازی هاي‌ جنسی سرگرم کننده هستند! آن ها هیجان و تنوع را اضافه می کنند و کارنامه جنسی شـما را گسترش می دهند. بعلاوه، آن ها می‌توانند ابزارهای شهوانی عالی باشند کـه بـه ارگاسم او کمک می کنند .

با این 8 روش همسرتو حشری کن!! «ویژه سکس»

 

بیشتر بخوانید: عجیب ترین فانتزی های موقع سکس با همسر «+عکس و واکنش»

 

ودر عین حال مقداری از فشار را از عملکرد شـما کم می کنند. از یک ویبراتور برای تحریک او استفاده کنید، یا وی را نگه دارید، نوازش کنید، و وی را در حالی کـه روی خودش استفاده می کند، تماشا کنید. آرام باشید، حس شوخ طبعی خودرا حفظ کنید و از بقیه لذت ببرید.

برچسب‌ها: ,
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت