22 نشانه زنان حشری | بهترین روش برای بالابردن شهوت زنان (+عکس)

22 نشانه زنان حشری | بهترین روش برای بالابردن شهوت زنان (+عکس)

زنان و خانم های شهوتی و حشری بستگی به روش ها و استفاده های اقایان دارد در ادامه با 22 نشانه زنان حشری | بهترین روش برای بالابردن دمای بدن زنان (+عکس) برترین بی را دنبال نمایید .

 

چگونه یک زن را شهوتی و حشری کنیم ؟‌

یک زن واقعاً می تواند تبدیل به یک حیوان وحشی شود که دارای شهوت است. این تنها در صورتی است که او تا آستانه خود برانگیخته شده باشد. اگر چند اصل اساسی را به درستی دریافت کرده اید، آماده باشید.

22 نشانه زنان حشری | بهترین روش برای بالابردن شهوت زنان (+عکس)

که با رابطه جنسی خیره کننده ای که قرار است دنبال شود کاملاً شگفت زده شوید. به یاد داشته باشید، زنان مانند مردان نیستند – آنها زمان می برند تا روشن شوند.

 

این مراحل اولیه را دنبال کنید تا او را به سطح مطلوب خود برانگیزید و سپس آماده باشید تا شاهد کارهایی باشید که قبلاً هرگز تصور نمی‌کردید زنتان انجام دهد.

 

1. سرعت آن را کاهش دهید.

این یک مسابقه نیست، مردان. شما پایانی برای عبور ندارید، یا پروازی برای گرفتن ندارید.

 

به یاد داشته باشید که در حالی که ما نمی توانیم صبر کنیم تا وارد شویم، زنان عاشق پیش بازی هستند. زیاد! آهسته شروع کنید، آهسته واقعی و به تدریج آن را به جلو ببرید.

 

به آرامی بازوی او، شکمش، پشت گردنش را لمس کنید، اگر دوست دارید کمی آن را لیس بزنید. هر از چند گاهی او را ببوسید، این فقط او را دیوانه می کند.

 

انتظار، و گرمای لحظه به طور مطلق باعث می شود که او احساس یک حیوان شهوتی کند. وقتی لحظه فرا رسید، جهش کنید. 😉

 

پیش نمایشی از چیزهای آینده به او بدهید، یک تیزر از چیزهایی که در ادامه خواهد آمد به او بدهید، اما مهمتر از همه، بدانید چه زمانی باید متوقف شود.

 

کنترل امور را در دست بگیرید. او از شما التماس می کند که ادامه دهید، اما این کار را نکنید. او را وادار به صبر کن هر چه بیشتر او را وادار به صبر کنید، بیشتر برانگیخته می شود. اما زیاد منتظر نباش.

22 نشانه زنان حشری | بهترین روش برای بالابردن شهوت زنان (+عکس)

 

بوسه های نرم

هر چه نرمتر او را ببوسید، موقعیت پرشورتر می شود. کمی شلخته کردن آن به هدف شما نیز لطمه ای وارد نمی کند، اما مطمئن شوید که او می داند که شما عمداً با بزاق خود شلخته می شوید زیرا اگر غیر از این فکر کند می تواند به نفع شما باشد.

 

این او را برای شما آماده می‌کند و او شما را به عنوان معشوق خود می‌پذیرد، نه فقط اسباب‌بازی‌ای که در نهایت او را از خود دور کند.

 

گاز زدن

بین بوسه های نرمت کمی نیش بزن. او را به آرامی، بسیار خفیف در نواحی اروژنی اش گاز بگیرید. هر از چند گاهی لاله گوش، لب پایینش را گاز بگیرید تا همه چیز را با هم مخلوط کنید.

 

اگر خیلی روی او سخت نگیرید، و با فشار مناسب از پسش بربیایید، در کوتاه ترین زمان او را از خوشحالی غوغا می کنید.

 

معشوق شما دوست دارد وقتی با او کثیف صحبت می کنید. قوانین درستی در اتاق خواب اعمال نمی شود، بنابراین می توانید با پرسیدن سوالاتی درباره احساسش، چقدر بدش می آید. 

 

چقدر شیطون بوده است، در طول هفته چقدر شیطون بوده، با او صحبت کنید و با او صحبت کنید. منتظر بودید که او را در رختخواب مال خود کنید، چگونه می خواهید کارها انجام شود و غیره.

 

اما به یاد داشته باشید، هر دوی شما باید با تمایلات جنسی خود بسیار راحت باشید تا این کار عملی شود. در واقع، قبلاً بررسی کنید که آیا او صحبت های کثیف را دوست دارد یا خیر. شما نمی خواهید او گریه کند در حالی که شما یک خرخر دارید، نه؟

 

حدس زدن 22 نشانه زنان حشری | بهترین روش برای بالابردن دمای بدن زنان (+عکس)

در رختخواب غیر قابل پیش بینی باشید. از او بخواهید همیشه حرکت بعدی شما را حدس بزند. این تعلیق فقط به رابطه جنسی باورنکردنی شما دو نفر می افزاید.

 

اگر یک لحظه او را به آرامی می بوسید، لحظه ای دیگر خشن باشید. او را روی انگشتانش نگه دارید زیرا او عاشق انجام حدس و گمان است.

 

اگر این نکات را به درستی دریافت کنید، او در نیمه راه به “O” بزرگ خود رسیده است و به معنای واقعی کلمه از شما التماس می کند که او را تا آخر راه ببرید.

 

22 نشانه زنان حشری | بهترین روش برای بالابردن شهوت زنان (+عکس)

 

بیشتر بخوانید:پورن استارهای معروف امریکا و بیماری های جنسی عجیب (+عکس)

 

سکس چت داشته باشید

اگر در حین صحبت با او از لیست سوالات کثیف استفاده کرده اید، به احتمال زیاد هر دوی شما در حال حاضر واقعاً شیدا هستید. اکنون شروع به ایجاد موقعیت های خیالی کنید تا او را بیشتر روشن کنید.

 

به او چیزی مانند «کاش همین الان آنجا بودم، کارهای زیادی هست که می‌خواهم انجام دهم…» و وقتی او به آرامی زمزمه می‌کند و از شما می‌پرسد که چه کار می‌کنید، به جک‌پات رسیده‌اید.

 

آنچه را که با او انجام می دهید را با جزئیات توصیف کنید. از بوسیدن گردن او شروع کنید تا تاپ او را به هر چیز دیگری که در ذهن دارید بردارید. از صحبت در مورد بوسیدن بی درنگ لب های او بپرهیزید، اگرچه این برای بسیاری از دختران بسیار شخصی و ساده است.

 

و قبل از اینکه متوجه شوید، هر دوی شما کثیف صحبت می کنید و با هم سکس تلفنی می کنید! [بخوانید: چگونه می توان با تلفنی رابطه جنسی داشت و هر کسی را که با او صحبت می کنید بیدار کرد]

 

درخواست کردن

خب، حالا شما باعث شده اید که او شما را بخواهد و از نظر جنسی به شما هوس کند. اما بعد چی؟ فقط باهاش سکس تلفنی داشتی شما در اوج هستید، اما آن را همین جا تمام نکنید. از او بپرسید که آیا دوست دارد شما را ملاقات کند یا روز بعد با شما قرار ملاقات بگذارد. او برای مقاومت بیش از حد شاخ خواهد بود.

22 نشانه زنان حشری | بهترین روش برای بالابردن شهوت زنان (+عکس)

و هنگامی که هر دوی شما در یک قرار ملاقات می کنید، احتمالاً با داشتن رابطه جنسی یا عاشقی پرشور هر دو شما تمام می شود. در هر صورت، دختر رویاهایتان شما را می خواهد و هوس جنسی شما را می خواهد. آیا می توانید چیزی بیشتر بخواهید؟ 

 

این مراحل مطمئناً باعث می‌شود که یک دختر شما را بخواهد، اما باید مراقب باشید که خیلی زود به همه چیز فشار نیاورید. هنگامی که در مورد رابطه جنسی صحبت می کنید، یا حتی سعی می کنید وارد حوزه موضوع شوید، به واکنش های او توجه کنید. او ممکن است فکر کند که شما فقط یک خزنده هستید و او را برای رابطه جنسی آزار می دهید.

 

22 نشانه زنان حشری | بهترین روش برای بالابردن دمای بدن زنان (+عکس)

باید به او اجازه دهید ببیند که شما گستاخ هستید و جذب او شده اید. شما همچنین باید به شخصیت او علاقه نشان دهید و به او نشان دهید که او را نیز به عنوان یک شخص دوست دارید.

 

اگر مستقیم وارد شوید و فقط در مورد رابطه جنسی صحبت کنید، او به شما برچسب می‌زند که باید از آن اجتناب کنید. این دقیقاً همان چیزی نیست که شما دنبال آن هستید، درست است؟

22 نشانه زنان حشری | بهترین روش برای بالابردن شهوت زنان (+عکس)

بیشتر بخوانید: 25 بهترین پوزیشن رابطه جنسی داخل ماشین یا خودرو (+عکس)

 

به سادگی احترام بگذارید و کمی گستاخی را به آن اضافه کنید. واکنش‌های او را تماشا کنید و اگر هیچ نشانه‌ای از ناراحتی به شما نشان نمی‌دهد، به راه خود ادامه دهید و ببینید به کجا منتهی می‌شود.

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت