چگونه نفر سوم را در رابطه جنسی شریک کنیم؟ (عکس)

چگونه نفر سوم را در رابطه جنسی شریک کنیم؟ (عکس)

چگونه نفر سوم را در رابطه جنسی شریک کنیم ؟ تری سام یا همان حضور نفر سوم در رابطه جنسی و سکس یکی از رازهایی هایي می‌باشد کـه هر زوجی میتواند با آن مشکل داشته باشد و ما راه حل هایي را بـه شـما می گوییم ودر ادامه بـه سوال چگونه نفر سوم را در رابطه جنسی شریک کنیم؟ «عکس بدون سانسور» جواب می دهیم پس برترین بی را دنبال کنید .

 

تری سام در سکس چیست ؟ 

سه نفری برای بسیاری از پسرها فانتزی جنسی نهایی اسـت. اما تبدیل آن خیال بـه واقعیت کار ساده اي نیست. بنابر این چگونه میتوان تعیین کرد کـه آیا فردی کـه با او در رابطه اسـت، هرگز بـه روی او باز خواهد بود؟ من شخصاً ایده اي دارم. بـه همین دلیل اسـت کـه من با کسی کـه می‌داند تماس گرفته ام.

چگونه نفر سوم را در رابطه جنسی شریک کنیم؟ «عکس بدون سانسور»

شخصی کـه با او صحبت کردم کریس ماکسول رز، یک مربی مستقل جنسی و یکی از دو عضو موسس Pleasure Mechanics بود، وب‌سایتی کـه بـه عنوان یک کتابخانه الکترونیکی وسیع از دانش جنسی عمل میکند، کـه ثروت آن از طریق کلاس‌هاي‌ آنلاین کـه توسط هردو رز تدریس می شود بـه اشتراک گذاشته می شود. و شریک زندگی اش وقتی صحبت از سه نفره بـه میان می‌آید، میتوان گفت رز کتاب را روی آن نوشته اسـت. چون، خوب، او اینکار را کرد.

 

با استفاده از دانش راهنمای جامع او، «چگونه سه نفری داشته باشیم»؛ برخی از ویژگی‌هاي‌ کلیدی را جمع آوری کرده‌ایم کـه باید در شریکی کـه مایل اسـت سه نفره داشته باشیم، جست‌وجو کنیم – زیرا اگر او اینطور نباشد، نتایج می تواند زشت شود. بیایید این فانتزی را انجام دهیم، بچه ها!

 


بیشتر بخوانید: کجای زنان رو بخوریم؟ | راهنمایی خوردن اندام های جنسی زنان


 

ماجراجویی جدید در سکس 

قبل از این کـه حتی سه نفری را درنظر بگیرید، احتمالاً باید قبل ازآن چند قدم کودک بردارید. با اینکار می توانید علاقه وی را بهتر بسنجید. رز میگوید: «چه با آوردن اسباب‌بازی‌هاي‌ جدید بـه اتاق‌خواب یا داشتن رابطه جنسی در فضای باز، چند ماجراجویی را امتحان کنید کـه فقط برای دو نفر هستند، قبل از این کـه سومین اسباب‌بازی رابا خود همراه کنید.»

 

رز شروع می کند: «نخستین قدم برای داشتن یک سه نفر عالی، صحبت کردن در مورد آن با جزئیات واضح اسـت. “فانتزی هاي‌ خودرا باهم حل کنید و ببینید کـه در کجا خواسته هاي‌ شـما همپوشانی دارند. اگر نتواند با جزئیات کثیف صحبت کند، برای چیز واقعی آماده نیست.»

 

 

چگونه نفر سوم را در رابطه جنسی شریک کنیم؟ «عکس بدون سانسور»

رز خاطرنشان می کند: «همه ی خانم‌ها بـه پورن علاقه‌مند نیستند – اما اگر او هر چند وقت یک بار از تماشای فیلم‌هاي‌ پورن باهم خوشش نمی آید، نشانه خوبی اسـت کـه او برای یک سه نفری آماده خواهد شد.

تری سام در سکس چیست ؟ 

برای بهترین نتیجه، رز بـه شـما توصیه می کند کـه بـه خانمتان اجازه دهید مسئول مطالب مستهجن باشد و از او بخواهید یک فهرست پخش سکسی تهیه کند «او پیشنهاد میکند.

 

«فمینیستی پورنو یا پورنو آماتوری را امتحان کنید»» و سپس در مورد آنچه کـه هردو هنگام تماشای آن بـه نظرتان داغ میشوید، بحث کنید. این فانتزی را چارچوب بندی می کند و ایده هایي برای بازی بـه شـما می دهد.

 

“درکتاب خود چگونه سه نفری داشته باشیم، چندین مرحله کودک «همانگونه کـه قبلاً دراین مقاله ذکر شد» بـه سمت یک سه نفره کامل بیان می‌کنیم تا وادار نباشید یک‌باره آنرا بـه خطر بیندازید.

 

” بنابر این، رز بـه شـما پیشنهاد می کند بـه‌جای همه ی‌چیز کردن، قدم‌هاي‌ کوچکی را تجربه کنید «دوباره، همان طور کـه قبلاً ذکر کردیم؛ می توانید باهم پورن تماشا کنید، فانتزی‌ها را بـه اشتراک بگذارید، هر چه کـه باشد» کـه بـه شـما کمک می کند تا منطقه اسانی خودرا باهم بدون دراین فرآیند کل رابطه خودرا بـه خطر می اندازد.

 


بیشتر بخوانید: 10 فواید رابطه جنسی بدون کاندوم به همراه عکس و آموزش


 

علاقه به سکس زیاد

رز می گوید: «برای داشتن یک سه نفری عالی، بـه سه نفر نیاز دارید کـه واقعاً عاشق رابطه جنسی باشند. “این بدان معنا نیست کـه او باید در رخت خواب چند ارگاسمیک یا آکروباتیک باشد، اما لذت واقعی از لمس، احساسات و برانگیختگی تا حد زیادی کمک می کند.”

 

رز می گوید بسیاری از زنان با اعتماد بـه نفس جنسی دست و پنجه نرم میکنند، و هر شرم یا گناهی در رابطه با رابطه جنسی مانع از یک سه نفری عالی می شود. برخی از ویژگی هاي‌ این زنان دارای اعتماد بـه نفس جنسی چیست؟

علاقه به سکس زیاد

این زنان در حالی کـه عریان می خوابند، خوشحال هستند، مشکلی برای دیده شدن در اوج لذت ندارند، و آماده آزمایش در اتاق خواب هستند. او می‌افزاید: «این ها همه ی ویژگی‌هاي‌ بسیار خوبی برای او هستند کـه قبل از این کـه شخص سومی را بـه مهمانی خود دعوت کنید، داشته باشد.

 

رز اظهار می‌دارد: «فرهنگ ما رقابت شدید بین زنان را تشویق می کند – و این الگو میتواند در طول سه نفری مانع ایجاد کند. برای لذت بردن از شریک شدن مرد خود با پسر دیگری، یک زن باید عاشق همراهی با زنان دیگر باشد. 

 

بدن زنان دیگر وی را تحریک کند و اگر سینه هاي‌ زن دیگر بزرگ‌تر اسـت یا ارگاسم او شدیدتر اسـت یا هر چیز دیگری ممکن اسـت عصبانی نشود. تحریک رقابت جنسی او می افزاید: «البته، اگر قصد دارید یک سه نفره MMF داشته باشید، همین امر در مورد مردان نیز صدق می کند.

 

لاس زدن با نفر سوم علاقه دارد

رز توصیه می کند: «اگر او نمی‌تواند تماشای معاشقه شـما با زنان دیگر را تحمل کند، سه نفری را فراموش کنید. اما اگر هر دوی شـما با تماشای این کـه هم دیگر را طلسم می کنند، روشن میشوید، نشانه خوبی اسـت کـه با تماشای هم دیگر در طول یک مسابقه سه نفری فوق‌العاده برانگیخته خواهید شد.»

لاس زدن با نفر سوم علاقه دارد

“همدلی” اصطلاحی اسـت کـه برای توصیف مخالف حسادت شهوانی ابداع شده اسـت. رز خاطرنشان می کند کـه همدلی بـه معنای احساس لذت زمانی اسـت کـه شریک زندگی شـما از شخص دیگری لذت میبرد. «آیا وقتی شـما یک شب عالی با بچه ها دارید هیجان زده می شود یا عصبانی می شود؟ آیا وقتی یک روز را برای اتمام آن پروژه در گاراژ می گذرانید برای شـما خوشحال اسـت یا باعث می شود احساس گناه کنید؟ بررسی کنید کـه چه میزان دلسوزی در مقابل حسادت او در داخل و خارج از اتاق خواب ابراز می کند.”

 


بیشتر بخوانید: 4 روش برای سکس پشت سرهم «+عکس»


 

فانتزی های تری سام در سکس

فانتزی های تری سام در سکس

نشانه نهایی این اسـت کـه او برای یک سه نفری آماده خواهد شد؟ فانتزی او هم هست! میتوانید بـه دنبال نشانه‌هایي باشید کـه نشان می دهد او سه نفره خواهد شد، اما در نهایت هرگز نمی توانید وی را متقاعد یا وادار کنید کـه در آن شرکت کند، اگر سه نفره بـه طور واقعی وی را تحریک نکنند.» شـما میگویید بهترین راه برای فهمیدن این کـه آیا او سه نفره اسـت؟ ازش بپرس!

برچسب‌ها:
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت