نظافتچی که خود را لخت میکند و در خانه مردها کار میکند! (+عکس)

نظافتچی که خود را لخت میکند و در خانه مردها کار میکند! (+عکس)

علاقه مندی یک کارگر نظافتچی در خانه بقیه مردمان این اسـت کـه بـه صورت کاملا لخت کار میکند و او اینکار را بسیار زیاد دوست دارد در ادامه با یک نظافتچی زن کاملا لخت کـه در خانه مردها کار میکند «+عکس» برترین بی را دنبال کنید .

 

یک نظافتچی زن کاملا لخت که در خانه مردها کار میکند «+عکس»

بـه استثنای دستکش‌هاي‌ لاستیکی زرد روشنش، لوتی رائه خانه‌هاي‌ غریبه‌ها را میشوید.اما این حتی غیر معمول‌ترین چیز در مورد شغل این ck 32 ساله بـه عنوان یک نظافتچی لخت نیست کـه ساعتی 61 دلار برای مرتب کردن خانه مشتریان بـه صورت عریان دریافت می کند.

نظافتچی که خود را لخت میکند و در خانه مردها کار میکند! «+عکس»

علیرغم اصرار کـه او فقط برای نظافت آن جاست، برخی از مشتریان مرد او معتقدند کـه بـه اصطلاح پول بیشتری میگیرند.رائه بـه سرویس اخبار جنوب غربی گفت: «تعداد کمی از مردم هستند کـه وحشتناک هستند – تعداد انگشت شماری از بچه‌هایي کـه من برای پاک‌کننده‌هاي‌ کتاب تمیز میکنم با این فرض کـه چیز دیگری دریافت کنند.

 

لخت شدن کارگری در خانه های افراد غریبه

واضح اسـت کـه فقط برای تمیز کردن آنجا آمده‌ام، اما انها می گویند کـه نظافتچی‌هاي‌ دیگر استریپر بوده یا ماساژ داده‌اند.»Rae کـه خودرا “آزاد روح” توصیف می کند، درسال 2017 کار عجیبی را برای بـه دست آوردن مقداری پول اضافی آغاز کرد و گفت اگر “انگیزه مالی” وجود نداشت “اینکار را انجام نمی داد”.

 


بیشتر بخوانید: همبرگری با طعم واژن یک زن!! | کار عجیب یک آشپز «عکس»


 

او توضیح داد: “من همیشه بـه دنبال راه هایي برای کسب درآمد بیشتر هستم و کاملاً لخت بودن را دوست دارم، بنابر این فکر می کنم “باشه، امتحانش می کنم”.

یک نظافتچی زن کاملا لخت که در خانه مردها کار میکند «+عکس»

رائه بـه سرویس اخبار جنوب غربی گفت: «تعداد کمی از مردم هستند کـه وحشتناک هستند – تعداد انگشت شماری از بچه‌هایي کـه من برای پاک‌کننده‌هاي‌ کتاب تمیز می کنم، با این فرض کـه چیز دیگری دریافت خواهند کرد.

 

رائه بـه سرویس اخبار جنوب غربی گفت: «تعداد کمی از مردم هستند کـه وحشتناک هستند – تعداد انگشت شماری از بچه‌هایي کـه من برای پاک‌کننده‌هاي‌ کتاب تمیز میکنم با این فرض کـه چیز دیگری دریافت کنند.

 

Lottie Rae برهنه تمیز می کند

برخی از خانه‌هایي کـه او تمیز میکند کثیف هستند، بنابر این او مراقب اسـت کـه در حالی کـه لخت اسـت کجا پا می گذارد یا می ایستد.با این حال، Rae با نخستین کاری کـه رزرو کرده بود عصبانی شد و پس از جستجوی خانه در Google Maps و «دیدن ان در جنگل‌ها» «در نهایت نرفت».

Lottie Rae برهنه تمیز می کند

او گفت: «اما بـه سمت جلو، فکر کردم کـه «من میتوانم اینکار را انجام دهم» و شروع بـه پذیرش مشاغل کردم. من در طول این سال‌ها با افراد مختلف آشنا شده ام.

 

نظافتچی که خود را لخت میکند و در خانه مردها کار میکند!

در حالی کـه مردان جوان‌تر با «درآمد قابل تصرف» می خواهند «چیز متفاوتی را امتحان کنند»؛ دیگران فکر می کنند کـه روتین خدمتکار یک سرگرمی اسـت – با یک غروب پسری کـه در تلویزیونش پورنو می گذارد در حالی کـه رای لخت خانه‌اش را صیقل داده و تمیز می کند.

 

بـه کنار مردان «خزنده یا بداخلاق»؛ برخی از مشتریان او فقط میخواهند شرکت یا کسی را داشته باشند کـه در بین علاقه‌مندان با او معاشرت کنند.

 


بیشتر بخوانید: بهترین اندازه آلت تناسلی مردان هنگام نعوظ «+عکس»


 

واکنش مشتریان نظافتچی لخت

یکی از مشتریان مرد همیشگی او حتی خودش یک برهنگ اسـت.او گفت: «وقتی من وارد می شوم، او قبلاً لخت اسـت، قهوه می خوریم و من با سگش بازی میکنم و سپس سر کار میروم.

نظافتچی که خود را لخت میکند و در خانه مردها کار میکند! «+عکس»

مشتری‌ها نیز عریان میشوند – تعدادی از ان‌ها در ابتدا کاملاً عصبی هستند و لباس‌هاي‌ خودرا تا زمانی کـه اعتماد بـه نفس کافی برای درآوردن ان‌ها نداشته باشند، بر تن می کنند.»

 

بـه یاد آورد کـه یک نفر “کثیف ترین خانه” را داشت کـه تا بـه حال دیده بود، اما نمی‌خواست ان را تمیز کند.ری فاش کرد: «او فقط یک شرکت می خواست» و اضافه کرد کـه شرکای فعلی و گذشته‌اش با شغل او «کاملاً خوب» هستند.

 


بیشتر بخوانید: دختری مست و کاملا لخت در شهرک گلستان شیراز «+عکس»


 

واکنش مشتریان نظافتچی لخت

نظافتچی که خود را لخت میکند و در خانه مردها کار میکند! «+عکس»

او گفت: «دوستان و خانواده‌ام می دانند من چه کار میکنم، اما فکر میکنم آن ها تعجب میکنند کـه چرا اینکار را انجام می دهم. انها فکر می کنند همه ی این مردان عجیب‌وغریب و وحشتناک هستند، اما بـه طور کلی انها افراد خوبی هستند.

برچسب‌ها: ,
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت