ماجرای عجیب مرد آتش نشان در شب زفاف عروس (+عکس)

ماجرای عجیب مرد آتش نشان در شب زفاف عروس (+عکس)

یک داستان عجیب و جالب را دراین مقاله بررسی می کنیم و آن هم قصه و ماجرای اتش نشانی اسـت کـه عاشق عروس میشود در ادامه با ماجرای عجیب عاشق شدن مرد آتشنشان در شب زفاف عروس «+عکس» سایت برترین بی را دنبال کنید .

 

داستان جالب عاشق شدن یک مرد اتش نشان 

یک دختر آمریکایی کـه توسط دوست پسرش مورد حمله و ضرب و شتم با چاقو قرار گرفته بود توسط یک آتشنشان مهربان بـه بیمارستان منتقل شد و این دختر زیبا کاملا غرق خون بود کـه با عشق زندگیش آشنا شد دراین آشنایی کـه دختر فکرش را هم نمی‌کرد روزی با این آتشنشان فداکار عروسی نماید در ادامه تصاویری زیبا از مراسم ازدواج جالب و شب زفاف یک زوج آمریکایی را خواهید دید با ما همراه باشید.

ماجرای عجیب عاشق شدن مرد آتش نشان در شب زفاف عروس «+عکس»

ملیسا برای اولین بار زمانی کـه تمام بدنش غرق خون شده بود با عشق زندگی اش روبه‌رو شد. بـه گزارش پورتال سماتک؛ “ملیسا دوهم” دختر آمریکایی قرار اسـت بـه زودی با آتشنشانی کـه جانش را نجات داد ازدواج کند.

 

این دختر در ژانویه سال 2012 دریک حمله مرگبار توسط دوست پسرش با چاقو بـه شدت مجروح شده بود. وی کـه در آن سال تنها 20 ساله داشت از 32 ناحیه بازو، صورت و گردن دچار زخم هاي‌ عمیق شد.

 

بیشتر بخوانید: سیگار کشیدن قبل از شب زفاف رسم عجیب چینی ها «+عکس»

 

ماجرای عجیب عاشق شدن مرد آتش نشان در شب زفاف عروس «+عکس»

وی در گفتگو با یکی از کانال هاي‌ تلویزیونی در خصوص آن حادثه تلخ گفت:” دوستم بسیار حسود شده بودو همیشه با من درگیر می شد و دوست نداشت شاهد موفقیت من باشد. تلاش کردم رابطه ام رابا او پایان دهم اما وی مرا تهدید بـه مرگ کرد. در 24 ژانویه 2012 از من خواست تا برای آخرینبار هم دیگر را ملاقات کنیم.

داستان جالب عاشق شدن یک مرد اتش نشان 

دراین دیدار بود کـه وی بـه من حمله کرد و وقتی متوجه شدم فهمیدم غرق خون شده ام. بعد از حضور پلیس در صحنه حادثه، بلافاصله با هلیکوپتر امداد نجات بـه نزدیک ترین بیمارستان منتقل شدم.

 

باوجود این کـه از 19 ناحیه سر و همچنین نواحی دست و صورت زخمی شده بودم و خون زیادی از من رفته بود اما سرانجام سلامتی خودرا بدست آوردم .

 

“ملیسا” در اکتبر 2012 با ” کامرون هیل” عضو تیم امدادی کـه جانش را نجات داده بود ملاقات کرد ودر اگوست 2013 تصمیم گرفت بـه تقاضای وی برای ازدواج پاسخ مثبت دهد.

 

وی دراین خصوص گفت:” بـه همه ی کسانی کـه جانم را نجات دادند مدیونم. از اولین افسر پلیسی کـه در صحنه حاضر شد تا تیم جراحی بیمارستان.”

 

شغل آتش نشانی چیست؟

شغل آتشنشانی برای مقابله با آتش، بازرسی و اطفاء حریق، نجات مصدومان حوادث و رساندن مراقبت‌هاي‌ دکتری فوری بـه آنان و سایر خدمات اضطراری بوجود آمده اسـت. آتشنشانی شغلی سخت ودر عین حال خطرناک اسـت اما هدف آن بسیار ارزشمند و والا اسـت چرا کـه افراد دراین شغل از سلامت مردم و جان و مال آن‌ها محافظت می کنند.سازمان آتشنشانی در همه ی کشورها وجوددارد. این سازمان زیر نظر شهرداری هر شهر کار میکند.

شغل آتش نشانی چیست؟

 

بیشتر بخوانید: تصاویری از مراسم ازدواج پوبون به همراه همسرش + بیوگرافی پوبون

 

شرایط شغل آتشنشانی

کسی کـه قصد ورود بـه شغل آتشنشانی را دارد باید شرایطی کـه از طرف سازمان آتشنشانی تعیین شده اسـت را داشته باشد. شرایط

 

آتشنشان شدن شامل موارد زیر میشود:

شرایط شغل آتش نشانی

سن: حداقل ۱۸ و حداکثر ۲۵ سال سن

قد: حداقل ۱۷۰ سانتی متر قد

داشتن آمادگی جسمانی بالا

توان و قدرت فیزیکی بالا

علاقه بـه کار

شجاع بودن

خود انضباطی

اعتماد بـه نفس بالا

داشتن روحیه کار تیمی

توانایی کار با ابزار و تجهیزات

توانایی مدیریت شرایط سخت

توانایی نظارت بر خود و حفظ آرامش در شرایط بحرانی

مهارت هاي‌ تصمیم گیری در شرایط سخت

مسئولیت پذیر بودن

قابل خاطرجمعی بودن

مهارت گزارش نویسی

مهارت هاي‌ ارتباطی

 

ماجرای عجیب عاشق شدن مرد آتش نشان در شب زفاف عروس «+عکس»

آتشنشانان باید بتوانند شرایط را در صحنه اضطراری با سایر آتشنشانان و با تیم هاي‌ واکنش اضطراری برقرار کنند.چه چیزی می تواند مانع از تبدیل شدن شـما بـه آتشنشان شود؟

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی یک زن با دوگربه به طرز فجیع «+عکس»

 

آتشنشانان ممکن اسـت بـه دلیل شرایطی کـه عملکرد جسمی آن‌ها را مختل می کند و همچنین رفتارهای مضر جسمی یا اخلاقی، رد صلاحیت شوند. این رفتار شامل سو مصرف مواد مخدر، فعالیت مجرمانه و حتی نقض مکرر راهنمایی و رانندگی اسـت.

 

ساعات کاری آتشنشان بـه صورت ۲۴ ساعت کار و ۴۸ ساعت استراحت اسـت.آتشنشانان همیشه باید آماده بـه خدمت باشند ودر شرایط سخت و موقعیت‌هاي‌ مختلف کـه ممکن اسـت با خطرات زیادی مواجه شوند بتوانند کار کنند.

برچسب‌ها:
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت