لخت کردن زوری یک زن توسط مردی دیوانه در خیابان (+عکس)

لخت کردن زوری یک زن توسط مردی دیوانه در خیابان (+عکس)

ایستگاه اتوبوس جایی بود کـه یک دختری جوان توسط مردی زورگو بـه تجاوز جنسی رسید ودر خیابان بـه زور عریان شد در ادامه با برهنه کردن زوری یک زن توسط مردی دیوانه در خیابان «+عکس» برترین بی را دنبال کنید.

 

تجاوز جنسی و لخت شدن یک زن توسط مردی دیوانه

یک متجاوز فراری بعد از این کـه با ضربه هاي‌ مکرر آجر سر دختر نوجوان را مورد اصابت وحشیانه قرار داد ؛ زمانی کـه دختر بی هوش شد بـه او تجاوز کرد و دختر بی گناه را در همان حالت وخیم رها کرد تا بمیرد

لخت کردن زوری یک زن توسط مردی دیوانه در خیابان «+عکس»

. دختر 18 ساله اي کـه اسم او نمیتواند فاش شود، در حالی کـه در ایستگاه منتظر اتوبوس بود ؛ توسط یک مرد شرور دزدیده و بـه یک محوطه خلوت برده شد و مورد حمله وحشیانه و خشونت آمیز قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید: باردار شدن یک مرد از طریق اسپرم خریداری شده «+عکس»

 

لخت کردن زوری یک زن توسط مردی دیوانه در خیابان «+عکس»

متجاوزگر بی رحم بعد از تجاوز و ضربه هاي‌ وحشیانه بـه این دختر، در حالی کـه از شکستگی لگن و جراحات عمیق در سرش رنج میبرد، بدن بی جان وی را در همان مکان رها کرد تا بمیرد و سپس پا بـه فرار گذاشت.

 

اما این دختر شجاع نا امید نشد و توانست بدن بی جان خودرا بـه سختی ،تا عرض خیابان بکشاند تا کسی بـه کمک او بیاید. او قبل از اقتادن برروی زمین و بی هوشی کامل خطاب بـه رهگذری کـه سراسیمه بـه سمت او آمده بود ؛ کلمه “تجاوز” را زمزمه کرد سپس چشمانش را بست.

 

این دختر قربانی در غرب ایالت یورکشیر انگلیس ؛ منتظر اتوبوس بود کـه ناگهان مردی از پشت دهان وی را گرفت و این دختر را کـه بسیار ترسیده بود ؛ بـه زور بـه یک محوطه خلوت در همان نزدیکی کشاند.جایی کـه این مرد شرور از قبل برای عمل غیر انسانی خود درنظر گرفته و توسط درختانی بلند احاطه شده بود بـه نحوی کـه از سمت خیابان دید نداشت.

 

تجاوز جنسی چیست؟

تجاوز جنسی هر گونه رفتار ناخواسته از نوع جنسی اسـت کـه باعث می شود فرد احساس ناراحتی، ترس یا تهدید کند. این اتفاق ممکن اسـت زمانی رخ دهد کـه شخص تحت اجبار، فریب یا ترس، وادار بـه انجام رفتار جنسی شود بدون آنکه نسبت بـه انجام ان رضایت داشته باشد.

 

اگر شـما یا شخصی کـه می‌شناسید تحت آزار جنسی قرار گرفته‌اید، بهتر اسـت از سازمان‌هاي‌ مربوطه یا افراد با صلاحیت تقاضای کمک کنید.

تجاوز جنسی و لخت شدن یک زن توسط مردی دیوانه

تجاوز جنسی شامل لمس کردن یا بوسیدن ناخواسته یا نامناسب بدن شخص، برقراری رابطه جنسی با کسی بدون رضایت وی و تجاوز جنسی اسـت. این وضعیت همچنین میتواند شامل قرار گرفتن شخص دیگر در دسترس رفتارهای جنسی بدون رضایت او باشد، مانند نشان دادن حالت خود‌ارضایی در مقابل دیگران یا وادار کردن شخص بـه تماشای پورنوگرافی.

 

تجاوز بـه طور معمول بـه دخول آلت تناسلی، برقراری رابطه جنسی مقعدی یا رابطه جنسی دهانی بدون رضایت اشاره دارد کـه می تواند توسط آلت تناسلی مرد، هر گونه شی خارجی یا قسمت‌هاي‌ دیگر بدن صورت بگیرد. با این حال، تجاوز در کشورها و سرزمین‌هاي‌ مختلف بـه صورت متفاوت تعریف میشود و این اصطلاح در برخی از کشورها با عنوان تجاوز جنسی جای گزین شده اسـت.

 

زمانی کـه کودکی درگیر چنین وضعیتی می شود، طبق معمولً از تجاوز جنسی بـه کودک آزاری جنسی یاد میشود. بنابر این هر شخصی از هر سن و جنسیتی می تواند تجاوز جنسی را تجربه کند و بیشتر قربانیان، شخصی را کـه بـه آن ها حمله کرده اسـت را می‌شناسند. آن ها ممکن اسـت همسر، شریک زندگی سابق یا دوست قبلی باشند.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز جنسی یک دکتر به کتی پری سلبریتی معروف «+عکس»

 

عکس هایی از سکس زوری وسط خیایان

این مرد بی رحم سپس با یک آجر سر دختر را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار داد و انقدر با آجر بـه سرش کوبید تا او نیمه بی هوش بر زمین افتاد . او سپس بـه طرز بی‌شرمانه‌اي دختر جوان را مورد تجاوز قرار داد. کاراگاهان توانستند دوربین مدار بسته اي پیدا کنند کـه این حمله دلخراش 8 دقیقه اي را فیلمبرداری کرده بود.آن ها عکس مرد متجاوز را از طریق همین دوربینها، برای دستگیری هر چه سریعتراو برای همه ی واحد ها منتشر کردند.

عکس هایی از سکس زوری وسط خیایان

دراین فیلم دیده شده کـه این مرد بی رحم برروی سر دختر قربانی نشسته اسـت تا فریاد هاي‌ بی امان کمک خواستن وی را متوقف کند. پلیس می‌گوید این حادثه مانند اقدام بـه قتل اسـت چرا کـه دختر 18 ساله بعد از ضربه هاي‌ شدید وارد شده بـه سرش ؛ همانجا رها شده و اگر خودش را بـه خیابان نرسانده بود تا بـه بیمارستان منتقل شود ؛ میتوانست همانجا جان خودرا از دست بدهد.

 

لخت کردن زوری یک زن توسط مردی دیوانه در خیابان «+عکس»

کاراگاه “نیک والن” از پلیس یورکشیر می‌گوید: جراحات ان دختر می توانست وی را بـه کام مرگ بکشاند این را پزشکان پس از بررسی جراحات وارده بـه سر این دختر اعلام کردند. اوخوش شانس اسـت کـه توانسته زنده بماند و باید خدا شکر کند. این مرد متجاوز توسط پلیس فردی خطرناک و سابقه دار گزارش شده اسـت.

 

بـه گزراش برترین بی بـه نقل از روزنامه هاي‌ انگلیسی ؛ این دختر قربانی باید یک دوره زمانی قابل توجه و شاید هفته ها برای بهبودی اش در بیمارستان بماندو مهمتر از وضعیت جسمانی ؛ او از لحاظ روانی دچار آسیب هاي‌ جدی شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: ماجرای سکس زوری پدری با دخترانش «+عکس و جزئیات»

متجاوز انگلیسی در ایستگاه اتوبوس

متجاوز انگلیسی در ایستگاه اتوبوس

این مرد متجاوز حدود 20 ساله گزارش شده اسـت با صورتی لاغر. پلیس سخت بـه دنبال این مجرم اسـت چرا کـه امکان دارد قربانیان بیشتری را دچار آسیب هاي‌ جبران ناپذیر کند.

برچسب‌ها:
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت