دختری که با تن فروشی میلیونر شد!! (+عکس و میزان ثروت)

دختری که با تن فروشی میلیونر شد!! (+عکس و میزان ثروت)

میلیونر شدن از طریق هرزه گی تن فروشی یا همان جنده بودن در خیابانها در دنیا بسیار بیزنس معروفی اسـت اما همیشه هم جزو شغل هاي‌ نادرست یاد شده اسـت در ادامه با دختری کـه با جنده بودن میلیونر شد!! «+عکس و میزان ثروت» برترین بی را دنبال کنید. 

 

پولدار شدن دختری از طریق تن فروشی 

این دختر نوجوان کـه توسط هیج دستگاه قضایی مورد مواخذه قرار نگرفت و آزادانه دست بـه تن فروشی زد و …. بـه گزارش برترین بی یک دختر 15 ساله ساکن شمال شرق انگلستان طی دوماه تن فروشی در آخر هفته ها کـه دور از چشم خانواده انجام می داد ؛ توانست 14000 پوند پول بدست آورد.

دختری که با ج*نده بودن میلیونر شد!! «+عکس و میزان ثروت»

 

بیشتر بخوانید: تصاویر داغ زنان تایلندی + روسپی گری در تایلند «+عکس»

 

ماجرای شغل آخر هفته این دختر دانش آموز وقتی افشا شد کـه معلمش در کیف او “ک ا ن د و م” ؛ لیز کننده «لوبریکنت»؛ و مشخصات بنگاه مرتبط را کشف کرد.

 

بـه نظر میرسد او در هر آخر هفته درآمدی نزدیک بـه 1700 پوند داشته اسـت. این دختر دانش آموز با هیچ مجازاتی مواجه نخواهد شد زیرا علاوه بر آنکه بـه سن قانونی نرسیده اسـت ؛ قانون انگلیس در مورد افرادی کـه دست بـه تن فروشی می‌زنند سکوت کرده و فقط در مورد مشتریان مجازات تعیین کرده اسـت.

 

 

دختری که با ج*نده بودن میلیونر شد!! 

یا، اغلب، آن ها نوزادان قندی بودند یا در گذشته بـه نوعی برای پول رابطه جنسی داشتند.من خیلی تعجب کردم کـه اکنون دارم کتابی درباره روسپی ها مینویسم – یا بـه قول من آن ها را زنان زاده. زیرا همانگونه کـه پاتریک روثفوس نوشت،

پولدار شدن دختری از طریق تن فروشی 

«یک جک را جک صدا بزنید. بیل را بیل بخوان. اما همیشه یک فاحشه را خانم صدا کنید. زندگی ان‌ها بـه اندازه کافی سخت اسـت و مودب بودن هیچ‌وقت ضرری ندارد.»

 

 

وقتی این را می‌نویسم، بـه یاد یک اطلسی می افتم کـه زمانی می شناختم. ما وی را شرلی صدا می‌کنیم.او چشمانی درشت، مو هاي سیاه و سفید داشت و اندامی داشت کـه در برخی نواحی پر ودر قسمت هاي‌ دیگر باریک اسـت.

 

بیشتر بخوانید: عکس هایی از زنان روسپی در خیابان با لباس هایی برهنه «بدون سانسور»

 

چرا زنان به تن فروشی علاقه پیدا میکنند ؟

من با شرلی از طریق یکی از دوستانم آشنا شدم. در ان زمان، من روی پروژه‌اي در مورد کارگران جنسی کار میکردم و بـه‌طور شگفت‌انگیزی در یافتن افرادی برای گفت‌وگو با مشکل مواجه بودم.

 

 

شرلی از مشکلات من شنید و داوطلب گفت‌وگو شد – بـه شرطی کـه نام وی را از کانون توجهات دور نگه دارم و گفت‌وگو ما کاملاً ناشناس باشد.

 

عکس هایی از تن فروشی زنان خیابانی

شرلی نسبتاً ثروتمند و مادی گرا اسـت – حتی با معیار های متین. برای مثال، او یک آپارتمان دارد کـه هزینه ان بـه طور کامل پرداخت شده اسـت. یک آپارتمان متوسط در شهر من بیش از یک میلیون دلار قیمت دارد.

 

دختری که با ج*نده بودن میلیونر شد!! «+عکس و میزان ثروت»

دختری که با جنده بودن میلیونر شد!!

بدون هیچ مقدمه اي، در این جا برخی از بهترین درس هاي‌ پولی کـه از شرلی آموختم آورده شده اسـت. اگر آن ها را اعمال کنید، یک قدم بـه ثروتمند شدن مالی نزدیکتر خواهید شد.

 

بیشتر بخوانید: ماجرای سکس زوری پدری با دخترانش «+عکس و جزئیات»

 

تن فروشی و هرزه گی در خیابان شغل هاي‌ هر زنی اگر باشد قطعا با فشار هاي‌ زیادی روبه‌رو خواهد بود حتی اگر درامد خیلی خوبی داشته باشد این دختر جوان هم کـه در انگلیس پول خوبی بـه جیب زد دچار فشار هاي‌ روانی زیادی شده بود .دختری کـه با ج*نده بودن میلیونر شد!! «+عکس و میزان ثروت»

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت