حسین جوکر کیست؟ | ماجرای لایو های جنجالی واینر معروف اینستاگرامی (+عکس)

حسین جوکر کیست؟ | ماجرای لایو های جنجالی واینر معروف اینستاگرامی (+عکس)

حسین جوکر کیست؟

حسین جوکر کیست :امروز در زمینه بلاگرها و واینرهای سوس ماستی می رسیم بـه حسین جوکر فردی کـه بسیار دراین زمینه مشهور شده اسـت در ادامه با حسین جوکر کیست؟ | ماجرای لایو هاي‌ جنجالی واینر مشهور اینستاگرامی «+عکس» سایت برترین بی را دنبال کنید. 

 

بیوگرافی حسین جوکر

همانگونه کـه می دانید امروزه کلیپ هاي‌ سوس ماستی و جملات سنگین بسیار مشهور شده اسـت، افراد زیادی کنجکاو هستند بدانند کـه این بلاگر کیست و یا این‌که سن حسین جوکر چقدر می‌باشد . دراین خصوص باید گفت کـه این بلاگر اطلاعات زیادی از خودش ارائه نکرده اسـت. حتی صفحه مربوط بـه حسین جوکر ویکی پدیا نیز وجود ندارد بنابر این زیاد نمیتوان این بلاگر را شناخت.

 


مطلب مرتبط: معرفی پولدارترین بلاگرها و اینفولئنسرهای دنیا و ایران (+عکس)


 

حسین جوکر کیست؟ | ماجرای لایو های جنجالی واینر معروف اینستاگرامی

حسین جوکر کیست؟

تنها اطلاعاتی کـه از او وجوددارد این اسـت کـه دریک‌ خانواده پرجمعیت و شلوغ متولد شده اسـت و دارای سه خواهر و دو برادر میباشد. قبل از این‌که بـه صورت جدی فعالیتش را در اینستاگرام آغاز کند دریک فروشگاه اسباب بازی مشغول بـه کار بوده اسـت .

 

و فقط تا مقطع دوم راهنمایی درس خوانده اسـت. در حال حاضر بـه صورت جدی در فضای مجازی فعالیت دارد و بـه ساخت کلیپ هاي‌ سرگرم کننده مشغول اسـت و از ان جایی کـه طبق معمول کلیپ هاي‌ حسین جوکر مورد پسند عامه اسـت، فالوورهای بسیاری را برای خود جلب کرده اسـت.

 

فرق بلاگر و واینر چیست ؟‌

شباهت واینر و ولاگر این اسـت کـه هر دوی انها برای شبکه هاي‌ اجتماعی ویدیوهای کوتاه تهیه می‌کنند با این تفاوت کـه واینرها بیشتر بر تولید محتوای طنز و خنده دار متمرکز هستند در صورتی کـه ولاگرها هر نوع ویدئویی جالب و سرگرم کننده اي را تهیه میکنند. محبوب ترین بسترهای فعالیت هردو گروه شبکه هاي‌ اجتماعی مثل یوتیوب و اینستاگرام هستند و حسین جوکر هم دراین زمینه فعالیت خوبی دارد . 

 

ایا حسین جوکر اینفلوئنسر است؟

خیر او واینر میباشد ٬اگر می‌خواهیم بدانیم اینفلوئنسر کیست، بهتر اسـت از معنی این کلمه شروع کنیم. کلمه Influencer در زبان پارسی بـه معنی “تأثیرگذار” اسـت و بـه طور کلی بـه کسی گفته می شود کـه قدرت تأثیرگذاری بر نظر دیگران و هدایت افکار آن ها را دارد.

 


بیشتر بخوانید:  درآمد فرید کنزو از اینستاگرام بابت هر تبلیغ | بیوگرافی فرید کنزو و دوست دخترهای او


 

در دنیای واقعی، افراد تأثیرگذار واقعی در اجتماع شامل گروه هایي مانند استادان دانشگاه، نویسندگان و روزنامه نگاران، فعالان احتماعی و دانشمندان هستند، اما در دنیای مجازی قضیه متفاوت اسـت. در دنیای مجازی اینفلوئنسرها افرادی هستند کـه توانسته اند پیروان زیادی را بـه خود جلب کرده ودر تصمیم گیری هاي‌ آنان تأثیرگذار باشند.

 


مطلب مرتبط: علیرسا کیست ؟‌ |‌ بیوگرافی علیرضا بنی هاشمی واینر چاق و جالب اینستاگرام (+عکس)


 

حسین جوکر کیست؟ | ماجرای لایو های جنجالی واینر معروف اینستاگرامی

بیوگرافی حسین جوکر

صفحه اینستاگرام حسین جوکر 

باوجود این‌که مجازی شامل شبکه‌ها و پلت فرم‌هاي‌ متعدد می‌باشد اما بیشتر بلاگرها و فعالان این عرصه بیشتر فعالیتشان محدود بـه پلتفرم اینستاگرام میباشد. چراکه در میان تمامی این شبکه ها اینستاگرام پرمخاطب ترین و پرکاربرترین پلتفرم می‌باشد کـه از همه ی نوع افراد در ان حضور دارند. حسین جوکر نیز بیش از ان کـه در شبکه هاي‌ دیگر فعالیت داشته باشد بیشتر در اینستاگرام فعال اسـت طوری کـه چندین پیج و آیدی با نام او دراین پلتفرم وجوددارد.

 

نحوه فعالیت این واینر در اینستاگرام بـه این صورت اسـت کـه با ساخت کلیپ هایي با مضمون طنز و دابسمش کـه گاهی اوقات با همکاری دوستانش ان ها را تهیه میکند طرفداران زیادی دراین شبکه برای خود جذب کرده این امر را می‌توان از تعداد بالای فالوور هاي‌ او بـه خوبی درک کرد چرا کـه درحدود ۱۵۰ هزار نفر دنبال کننده پیج او در اینستاگرام هستند.

 

او هدف خود از فعالیتش در شبکه مجازی را خنداندن مردم و شاد کردن آن ها مطرح کرده اسـت. متقابلاً کلیپ ها و بـه خصوص لایوهایی کـه با افراد دیگر اجرا می کند از جمله لایو لئو رضا با حسین جوکر و همچنین لایو نیکا و حسین جوکر از پر بازدید ترین ها در فضای مجازی بودند.

 

آیدی پیج حسین جوکر در اینستاگرام hossein_. joker می‌باشد.

با سرچ کردن این آیدی در اینستاگرام میتوانید از کلیپ ها و دابسمش هاي‌ سرگرم کننده این بلاگر دیدن کنید.

 

لایو های پرحاشیه حسین جوکر

او زمانی در اینستاگرام خود لایوهای متعدی با دخترهای اینستاگرام برگذار کرد ودر هیچ منبع خبری یا وب سایتی مطلبی در خصوص این‌که دوست دختر یا همسر حسین جوکر چه کسی اسـت مطرح نشده و تا کنون عکسی هم کـه مربوط دوست دختر او باشد در هیچ جا مشاهده نشده اسـت.

 

همچنین خود حسین نیز تا کنون در رابطه با این موضوع در پیج اینستاگرامش و یا لایو هایش صحبتی نکرده اسـت. بنابر این یا او با کسی در رابطه نیست یا اگر دوست دختر داشته باشد ان را برای طرفدارانش معرفی نکرده اسـت. با توجه بـه این در رابطه با چنین موضوعی نمی‌توان اظهار نظر کرد.

 


مطلب مرتبط: شقایش محمودی کیست؟ | بیوگرافی واینر اینستاگرام و درامد میلیاردی او (+عکس)


 

حسین جوکر کیست؟ | ماجرای لایو های جنجالی واینر معروف اینستاگرامی

صفحه اینستاگرام حسین جوکر 

در پیج حسین جوکر استوری و پست چه قیمتی دارد ؟‌

هدف اصلی تمام بلاگرها و اینفلوئنسر هاي‌ فعال در فضای مجازی و شهرت در ان رسیدن بـه منبع درآمد می‌باشد. بـه همین خاطر اسـت کـه تمامی ان ها از راهی و با هر روشی سعی در جلب توجه و فالوور میکنند. بـه این صورت کـه زمانی کـه یک پیج از تعداد فالوور هاي‌ زیاد برخوردار می شود طبق معمولً تقاضای هاي‌ زیادی از سوی برندها و محصولات مختلف برای تبلیغ کالاهایشان صورت می‌گیرد و طبق معمولً مبالغ هنگفتی را در قبال چنین تبلیغاتی بـه بلاگر ها پیشنهاد میدهند.

 

در واقع میتوان گفت تبلیغات اصلی ترین منبع درآمد بلاگرها و اینفلوئنسرهای فعال در اینستاگرام میباشد. حسین جوکر نیز از این قاعده مستثنا نیست ودر حال حاضر کـه بیش از ۱۵۰ هزار دنبال کننده دارد یک گزینه عالی برای تبلیغات می‌باشد.

 

طوری کـه او پیجی مخصوص برای قبول تبلیغات در اینستاگرام ایجاد کرده اسـت. همانطور کـه گفته شد او قبل از فعالیت جدی در اینستاگرام دریک فروشگاه مشغول بـه کار بوده اسـت و بعد از این‌که شروع بـه بلاگری می کند ودر این زمینه هم موفق می شود، فروشندگی را رها کرده و تمام فعالیتش را بـه اینستاگرام محدود می کند.

 

خانواده حسین جوکر

در رابطه با خانواده و زندگی شخصی این بلاگر هیچ اطلاع دقیقی ارائه نشده اسـت. ولی از ان جایی کـه تمامی دابسمش ها و لایو هاي‌ او در کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه و ضبط شده اند میتوان اینطور برداشت کرد کـه خانواده او در ایران باشند.

 

این اینستاگرم مهاجرت کرده است؟

در بیو پیج این بلاگر این طور آمده کـه تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. با توجه بـه این‌که تمامی فعالیت هاي‌ او در فضای مجازی در ایران انجام می شود میتوان گفت کـه او در حاضر در ایران اسـت و مهاجرتی نکرده اسـت.

 

اما از ان جایی کـه اغلب بلاگرها ایرانی برای فعالیت در فضای مجازی با محدودیت هایي مواجه هستند مدتی بعد از فعالیت در اینستاگرام بـه خارج از ایران مهاجرت می‌کنند. بنابر این بعید نیست کـه این واینر نیز پس از مدتی بـه کشور دیگر مهاجرت کند.

 


مطلب مرتبط: آشنایی با درآمد های نجومی بلاگر ها و اینفلوئنسرها در اینستاگرام


 

حسین جوکر کیست؟ | ماجرای لایو های جنجالی واینر معروف اینستاگرامیدر پیج حسین جوکر استوری و پست چه قیمتی دارد ؟‌

آیا حسین جوکر فالوور فیک دارد ؟‌

از حاشیه هایي کـه تا بـه اکنون برای این چهره مشهور بـه وجود آمده اسـت، می‌ توان بـه موضوعاتی مانند: خرید فالووران فیک، درگیری با سایر چهره هاي‌ اینستاگرامی، روابط شخصی او، پخش عدد اش و مهاجرت حسین از ایران اشاره کرد.

 

حسین جوکر یکی از واینرهای اینستاگرام اسـت کـه در زمان کوتاه بالای ۱۴۰ هزار نفر دنبال کننده دارد او برای فیلمبرداری پست هاي‌ خودش کارهای خاصی نمی کند اما صحبت کردن و نحوه بیان قوی دارد کـه موجب موفق شدن دارد . 

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت