جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی + بیوگرافی ارسلان قاسمی

جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی + بیوگرافی ارسلان قاسمی

جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی بیوگرافی و تصاویر

جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی بیوگرافی و تصاویر: ترلان پروانه یکی از بازیگران جوانیست که در صنعت بازیگری از کودکی فعالیت داشته است و از کودکی با ارسلان قاسمی هم دوستی های‌ دورادوری بر قرار کرده در ادامه با جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی سایت برترین بی را دنبال نمایید.(جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی + بیوگرافی ارسلان قاسمی) 

 

نگاهی به زندگی ترلان پروانه تا به امروز

بـه گزارش برترین بی در شهر شیراز و در خانواده ای فرهنگی و هنرمند بـه دنیا آمد، کارش از سه سالگی و با بازی در تیزرهای تبلیغاتی شروع شد و خیلی زود هم جذب برنامه های‌ آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما شد.(جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی بیوگرافی و تصاویر)

 


مطلب مرتبط: آرین زمان کیست؟ |چهره‌ی اینستاگرامی و دوست پسر صدف بیوتی (+عکس)


 

جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی + بیوگرافی ارسلان قاسمی

جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی

بیوگرافی ارسلان قاسمی

 

بعد از بازی در مجموعه های‌ تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ، 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384 در پنج فیلم دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد و حالا، در حالی که در سن نوجوانی است.

 

بیش از شصت فیلم و سریال و تله فیلم را در کارنامه دارد. او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان بـه خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» بـه عنوان بهترین بازیگر دختر شد. با این بازیگر جوان اما پرتجربه گفتگویی داشته ایم که در زیر میخوانید.

 

علاقه ی ترلان پروانه به بازیگری از زبان خودش

«بازیگر نوجوان پیشکسوت» هم از آن واژه هایی است که بـه کار بردنش کمی سخت است اما بازیگری که از خردسالی تا پیش از دوران جوانی حدود 60 بازی در آثار هنرهای نمایشی داشته یعنی یک عمر 15 ساله در بازیگری که برای دیگر بازیگران بـه طور معمول از جوانی تا میانسالی و یا حتی کهنسالی شکل می گیرد.

 

«ترلان پروانه» یک بازیگر نوجوان پیشکسوت است و از زمانی که 3-4 سال داشت دل بسیاری از خانواده ها را با شیرین زبانی و مو های فرفری اش ربوده بود. او که برای شروع کار تبلیغاتی تنها 3 سال داشت امروز توانسته با گذر از فیلم ها و سریال هایی پرشمار بـه جایگاهی برسد که دست بـه انتخاب زده و راه حرفه ای خود را هموار سازد.

 

ترلان پروانه کودک با یاوری پدر مهندس و مادر مدیرش پله های‌ پیشرفت و پرکاری و هدفمندی را در نقش آفرینی طی کرد و بـه بازیگری پخته در آغاز جوانی رسید.

 

همان راهی که بازیگران حرفه ای دنیا با هدفی مشخص از کودکی یا نوجوانی آغاز می‌کنند و در ابتدای جوانی بـه مهارت حرفه ای دست می‌یابند، هرچند ترلان پروانه در جغرافیایی بـه سر می برد که برنامه و آتیه و هدف خیلی جدی نیست، اگر نه او امروز باید پس از یک و نیم دهه بازیگری مداوم می توانست نقش «اوفلیا» را در تئاتر بازی کند.

 

رشته تحصیلی ترلان پروانه

ترلان پروانه فارغ التحصیل رشته گرافیک در مقطع دیپلم است و درحال تحصیل در رشته طراحی لباس در مقطع کارشناسی میباشد.

 


مطلب مرتبط: ملانیا کیست؟ | ماجرای رابطه پشت پرده ملانیا با پویان مختاری (+عکس)


 

جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی + بیوگرافی ارسلان قاسمی

علاقه ی ترلان پروانه به بازیگری از زبان خودش

فیلم های ترلان پروانه چه هستند ؟

کارنامه ترلان پروانه چیده شده است با آثار سینمایی همچون «بـه خاطر پونه، نصف مال من نصف مال تو، آهوی پیشونی سفید، رویای آخر، چپ دست، زن بدلی، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، شیفت شب، مردن بـه وقت شهریور و…»، سریال ها تلویزیونی «بچه های‌ خیابان، خوش غیرت، زیر تیغ، گذر از رنج ها، سرزمین کهن، تا ثریا، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد، شبی از شب ها، 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و…» و یک تئاتر با عنوان «ادیب».

 

در آستانه گذار از نوجوانی بـه جوانی پروانه ای که یک پروانه زرین از جشنواره اصفهان برای «آهوی پیشانی سفید» هم دارد، بـه سراغش می رویم تا ببینیم برای بچه های‌ علاقه مند و خانواده ایشان چه تحفه ای دارد.

 

ترلان پروانه در چه سنی فیلم بازی کرد؟ 

ترلان پروانه در سن ۳ سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت بـه کار شد و همزمان در برنامه‌های‌ آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما بـه ایفای نقش پرداخت.

 


مطلب مرتبط: آشنایی با رپر های پرسپولیسی و کل کل های جالب آبی قرمزها (+عکس)


 

 بیوگرافی ارسلان قاسمی

از ازدواج تا جدایی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی

سال ۸۲ در فیلم سینمایی رویای آخر بـه کارگردانی مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های‌ خیابان بـه کارگردانی همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود.

 

پس از نشان دادن استعداد خود کارش را بـه طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد و در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال ۸۳ حضور داشت.

 

حضور ترلان پروانه در برنامه خندوانه رامبد جوان 

ترلان در سی ام خرداد ماه سال ۱۳۹۷ بـه برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان دعوت شد که این برنامه از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده و از شبکه نسیم پخش میشود.

 

این برنامه همزمان با بازی حساس ایران و اسپانیا بر روی آنتن رفت و توانستند شب متفاوتی را با حضور جناب خان در این برنامه رقم بزنند. از قسمت های‌ هیجان انگیز این برنامه بازی یادم تو را فراموش ترلان و رامبد جوان با یکدیگر بود که پس از احوال پرسی او با مردم آغاز شد.

 

ترلان در این بازی توانست رامبد و جوان را شکست دهد و تمامی شرکت کنندگان در این برنامه را بـه بستنی مهمان کند. او در این برنامه در رابطه با چگونگی بازیگر شدنش و برنامه هایی که در آینده و در عرصه هنری دارد بـه گفتگو پرداخت. شما میتوانید این قسمت از برنامه خندوانه و گفت‌وگو با ترلان را با جست و جو در اینترنت و یا یوتیوب مشاهده کنید.

 

از ازدواج تا جدایی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی

چندی پیش خبرهایی مبنی بر ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی منتشر شد که با واکنش آن ها و مادر ترلان روبه رو بود. ترلان در خصوص این رابطه گفت: من و ارسلان قاسمی تنها کسانی بودیم که از دوران کودکی پای بـه عرصه بازیگری گذاشته و بـه طور مستمر بـه این فعالیتمان ادامه دادیم و در کارهای هنری بسیاری با یکدیگر هم بازی و همکار بوده ایم بـه همین منظور این شایعات بـه وجود آمده است.

 


مطلب مرتبط: معرفی پولدارترین بلاگرها و اینفولئنسرهای دنیا و ایران (+عکس)


 

جزئیات رابطه ی ترلان پروانه با ارسلان قاسمی 

زندگی لاکچری ترلان پروانه و رابطه خصوصی اش با ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی هم در این خصوص ابراز داشت که من عاشق شخص دیگری هستم و در حال حاضر در زندگی من حضور دارد و ادامه داد من و ترلان پروانه تنها همکاری هستیم که در مقابل یکدیگر بـه ایفای نقش می‌پردازیم و خارج از این دوست ندارد نام او را در کنار اسم خود ببیند.

 

با جست و جو در اینترنت و فضاهای اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام خبرهایی مبتنی بر لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی و یا لو رفتن لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی مشاهده خواهید کر.

 

د که هیچ کدام از آن ها واقعیت نداشته و تنها در جهت افزایش و جذب فالوور بیشتر است. برای دنیال کردن این خبر که یکی از جنجالی ترین حاشیه های‌ ۲۰۲۱ میباشد می توانید بـه اینستاگرام ترلان پروانه مراجعه کنید.

 

فراری، اولین تجربه بازی ترلان پروانه در نقش اول

سینمایی «فراری» کارگردانی علیرضا داوود نژاد، نخستین فیلمی است که ترلان پروانه در نقش اول را بازی کرده است. ترلان پروانه در این فیلم در مقابل محسن تنابنده بـه ایفای نقش پرداخته است.

 

ترلان پروانه تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی سحر سیسی بلاگر و ماجرای جالب ازدواجش (+عکس)


 

گلشیفته فراهانی و ترلان پروانه در لیست زیباترین دختران جهان 

وب سایت TC Candler نام گلشیفته فراهانی و ترلان پروانه را در لیست ۱۰۰ زن زیبای دنیا در سال ۲۰۲۰ قرار داد و منتشر کرد. گلشیفته فراهانی در جایگاه پنجاه و یکم و ترلان در جایگاه هشتاد و هشتم این لیست نیز قرار گرفته است.

 

گلشیفته فراهانی هشتمین بار است که در این لیست قرار گرفته است و پیش از آن در سال ۲۰۱۶ رتبه چهارم این جایگاه را از آن خود کرده است اما ترلان نخستین بار بود که بـه این لیست راه پیدا کرده بود.

 

این را هم باید بدانید که هر دوی انها در لیست زیباترین سلبریتی زن ایرانی صدر نشین هستند و بـه صورت کلی بازیگران ایرانی علاوه بر زیبایی تبحر خاصی هم در کل دنیا دارند و در زمینه بازیگری بسیار عالی عملکردند. 

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت