بیوگرافی بشرا دستور نژاد و ماجرای تجاوز محسن نامجو (+‌عکس داغ)

انتشار : 18 جولای 2024
بیوگرافی بشرا دستور نژاد و ماجرای تجاوز محسن نامجو (+‌عکس داغ)

بیوگرافی بشرا دستور نژاد و تجاوز محسن نامجو

بیوگرافی بشرا دستور نژاد و ماجرای تجاوز محسن نامجو (+‌عکس داغ): بشرا دستور نژاد یکی از بلاگرهای محبوب اینستاگرام اسـت کـه گویا دوست دختر سابق محسن نامجو بوده اسـت در ادامه با بیوگرافی بشرا دستور نژاد دوست دختر محسن نامجو سایت برترین بی را دنبال کنید. 

بیوگرافی بشرا دستور نژاد 

بشرا دستور نژاد یکی از مدلینگ هاي‌ مشهور ایرانی اسـت کـه از ۱۲ سالگی شروع بـه مدلینگ بودن کرده اسـت او تا کنون بسیار موفق بوده و محبوبیت خاصی بین مردم دارد. او با همان سن کمی کـه داشت توانست در مدت خیلی کمی درآمد زیادی از راه مدلینگ بودن کسب کند اما درآمد او تنها از راه مدلینگی نیست بلکه با گذاشتن تبلیغاتی در پیجش درآمد زیادی نیز دارد.(بیوگرافی بشرا دستور نژاد و ماجرای تجاوز محسن نامجو (+‌عکس داغ))


مطلب مرتبط: ماجرای تجاوز جانی دپ به امبر هرد و بازگو کردن در دادگاه (+عکس)


بیوگرافی بشرا دستور نژاد و ماجرای تجاوز محسن نامجو 

بیوگرافی بشرا دستور نژاد 

عکس های بشرا دستور نژاد

با این پست می‌خواهیم او از سن ۱۲ سالگی شروع بـه کار کرده اسـت. وی متولد شیراز می باشد پدر و مادر او نیز اصلیتشان شیرازی می باشد. وی متولد ده ۶۰ می باشد. بشرا بـه اصرار عمه خود بـه سمت مدلینگ بودن کشیده شود او در چندی از گفتگو هاي‌ خود گفت من موفقیت امروزم را مدیون عمه و مادر و پدرم هستم.

آیا محسن نامجو با بشرا دستور نژاد ازدواج کرده است ؟ 

خیر انها ازدواج نکردند اما گویا دوست هم بودند اما بعد از چندوقت کـه از دوستی ان دو می گذشت محسن نامجو از وی سوء استفاده کرد و بـه او تجاوز کرد. کـه این عمل زشت نامجو موجب شد کـه بعضی از فالوورانش او را آنفالو کنند.

و کلمات تحقیر آمیزی بهش بگویند. اما محسن خودش می گفت اصلا طوری کـه بشرا می گوید نیست و من بـه او تجاوز نکرده ام. بشرا دستور نژاد محسن نامجو را فردی متجاوز گر بـه شمار می برد کـه میگوید او اصلاً طوری خودرا نشان میدهد نیست بلکه فردی سواستفاده گر می باشد.

بیوگرافی بشرا دستور نژاد و ماجرای تجاوز محسن نامجو 

آیا محسن نامجو با بشرا دستور نژاد ازدواج کرده است ؟ 

 


مطلب مرتبط: شرمینه شهریور کیست؟ | بیوگرافی مدل سکسی ایران در آلمان (عکس۱۸+)


وی می گوید من بـه او اعتماد کرده بودم و فکرش را هم نمی کردم کـه روزی بـه خواهد بـه من تجاوز کند. بشرا دستورنژاد گفته اسـت چند وقتی کـه با هم دوست بودیم بسیار او را دوست داشتم اما بعد از این کـه نامجو بـه من تجاوز کرد نظرم کلا عوض شد.

بشرا گفته اسـت او اصلا فرد مناسبی برای دوست شدن با من نبود‌ زیرا مرا عروسک خیمه شب بازی برای خود کرده بودو هر کاری کـه می‌خواست می کرد اما دیگر نمیتوانم در کنار او باشم و بـه این دوستی ادامه بدهم. بـه همین دلیل و بعد از چند ماه از هم جدا شدند.

آدرس اینستاگرام بشرا دستور نژاد

بشری دستور نژاد در اینستاگرام خودش لایف استایلی میکند و نزدیک بـه ۱۱۰ کا فالوور دارد و شـما می‌توانید با وارد کردن نام boshra dastornezhar در قسمت جست و جوی اینستا گرام تان پیج او را فالو کنید.

تا جز فالووران او شوید و عکسها و ویدیوهایی کـه از خود و دوستانش منتشر میکند را ببینید. شـما می‌توانید با فالو کردن و گذاشتن کامنت هاي‌ زیبا بـه او روحیه بدهید تا در کارش موفق تر شود. بشرا دستور نژاد شعر هاي‌ بسیار زیبا‌ و زیادی خوانده اسـت کـه هر کدام از آن ها بازدید هاي‌ میلیونی میخوردند وی نتوانست از راه خواندن شعر نیز مشهور شود.‌

آدرس اینستاگرام بشرا دستور نژاد+بیوگرافی بشرا دستور نژاد

او می گوید من بـه شعر خواندن بیشتر از همه ی ي شغل ها علاقه مند هستم. بشرا دستورنژاد فیلم هاي‌ بسیار زیادی در کنار دوستانش و محسن نامجو بـه اشتراک می گذاشت کـه بعد از این کـه خبر تجاوز نامجو بـه بشرا در اینستا غوغا کرد.

وی تمام عکس هاي‌ کـه با نامجو در پیجش گذاشته بود را پاک کرد و فقط فیلم‌هاي‌ کـه در کنار دوستانش را بـه انتشار گذاشته بود را پاک نکرد. او گفت من دیگر با محسن هیچ رابطه ي ندارم و نمی‌خواهم دیگر او را ببینم.

حاشیه های جالب بشرا دستور نژاد در اینستاگرام

بشری با حرکت خوانندگی خود بسیار پر حاشیه شد کـه  اینگونه بود کـه بشرا دستورنژاد بـه همراه مسواکی کـه در دست داشت شروع بـه خوانندگی کرده بودو با توجه بـه این کـه او مست کرده بود متوجه این موضوع کـه همه ی از او فیلم میگیرند نشده بود دراین فیلم نیز نامجو دیده می شد نامجو او را کـه در حال خوانندگی بود تشویق میکرد بعد از این فیلم بود کـه خبر تجاوز نامجو بـه وی بـه‌طور جنجالی در اینستاگرام منتشر شد.


مطلب مرتبط: اشکان فدایی رپر معروف و ماجرای تهدید پلیس فتا برای طرفدارانش (+عکس و بیوگرافی)


حاشیه های جالب بشرا دستور نژاد در اینستاگرام+بیوگرافی بشرا دستور نژاد

شاعری بشرا دستور نژاد

در اصل استعداد هاي‌ فراوانی در زمینه هاي‌ شغلی مختلف دارد از جمله استعداد هاي‌ او می‌توان بـه قصه گویی، بازیگری، مدلینگ و سایر شغل هاي‌ دیگر اشاره کرد. اما وی می حالا؟ من بـه شعر خوانی بیشتر از همه ی شغل ها دلبستگی دارم چون برای کودکان شعر می‌خوانم و باعث می‌شوم تا انها شاد شوند‌. ومن این حس شیرین و لذت بخش را خیلی دوست دارم و همیشه بـه خواندن شعر برای کودکان ادامه خواهم داد.

بیوگرافی بشرا دستور نژاد و ماجرای تجاوز محسن نامجو 

بیوگرافی بشرا دستور نژادآیا تجاوز محسن نامجو به بشرا واقعیت دارد؟ 

او در آهنگی کـه‌ بـه نام عشق کمدی بود می گفت یه قصه از تو کمد لباسی شایعه هاي‌ سر چوب لباسی نشون می داد کـه کروات ساده دلشو بـه شال سرخ پشمی داده.

او با خواندن این موزیک تونست محبوبیت زیادی بین جوانان و نوجوان کسب کند. وی می گوید من می‌خواهم شعرهای‌ بیشتری برای کودکان بخوانم تا دلشان شاد شود.

آیا تجاوز محسن نامجو به بشرا واقعیت دارد؟ 

متاسفانه این اتفاق افتاده اسـت و بشرا کاملا توضیح داده کـه  تجاوز از طرف محسن نامجو بـه وی صورت گرفته بود بشرا در رسانه‌ها گفته بود کـه محسن نامجو فردی متجاوز گر می باشد.

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی مریم راد جذاب ترین مدل ایرانی در دبی (عکس داغ۱۸+)


بیوگرافی بشرا دستور نژاد و ماجرای تجاوز محسن نامجو 

بیوگرافی بشرا دستور نژاد عکس های تجاوز جنسی

عکس های تجاوز جنسی

اشتباه من این بود کـه بـه فردی سوء استفاده گر اعتماد کردم و با او دوست شدم اما محسن بـه من تجاوز کرد و باعث لکه دار کردن آبروی من شد. افشاگری بشرا دستور نژاد آن گونه بود کـه می گفت محسن نامجو بـه من تجاوز کرده اسـت باعث شده کـه آبروی من لکه دار شود.

وی میگفت من عاشق محسن نامجو بودم ولی او از من سوء استفاده کرد. او می گوید من دیگر از اصلا از او خوشم نمی‌آید و با محسن نامجو دیگر هیچ رابطه اي ندارم و نمی خوام دیگر او راببینم.

دوستی بشرا دستور نژاد و مسیح علی نژاد +بیوگرافی بشرا دستور نژاد


مطلب مرتبط: بیوگرافی شبنم شاهرخی ورزشکار ایرانی همسر پیکاسو (+عکس)


دوستی بشرا دستور نژاد و مسیح علی نژاد 

بـه تازگی بشرا دستور نژاد خاطرنشان کرده کـه با مسیح علی نژاد دوستی قدیمی دارد  ولی چند وقت بود کـه سر موضوعی با هم اختلاف پیدا کرده بودیم. مسیح علی نژاد یکی از خبر نگار هاي‌ حقوق زنان می باشد او از زنانی کـه مورد تجاوز قرار گرفته اند حمایت می کند. دلیل آشنایی مسیح علی نژاد و بشرا این بود کـه محسن نامجو بـه وی تجاوز کرده بودو برای همین مسیح از او حمایت می کرد.

ثبت نام در سایت سیگاری بت