بیوگرافی مریم راد جذاب ترین مدل ایرانی در دبی (عکس داغ۱۸+)

بیوگرافی مریم راد جذاب ترین مدل ایرانی در دبی (عکس داغ۱۸+)

بیوگرافی مریم راد مدل جذاب 

مریم راد یکی از مدل هاي‌ جذاب ایرانی اسـت کـه نزدیک بـه ۱.۵ میلیون فالوور دارد و با عکس هاي‌ داغی کـه از خودش منتشر میکند بسیار مشهور شده اسـت در ادامه با بیوگرافی مریم راد جذاب ترین مدل ایرانی در شهر دبی سایت برترین بی را دنبال کنید. 

 

بیوگرافی مریم راد جذاب ترین مدل ایرانی در دبی

 

مریم راد کیست ؟‌ 

بـه گزارش برترین بی مریم راد کارآفرین و مدل کُرد ایرانی اسـت کـه در زمینه‌ي مد و زیبایی فعالیت میکند. او متولد سیدنی، استرالیا اسـت، اما 6 ماه از سال را در دبي و ابوظبي سپری میکند و 6 ماه دیگر را بـه مسافرت در اروپا، ایالات امریکا و استرالیا اختصاص میدهد.

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی مینا حیدری اینفلوئنسر و مدلینگ جذاب ایرانی (+تصاویر)


 

مریم راد کیست ؟‌ 

عکس های از مدل های زیبای زن

 

این مدلینگ جذاب ایرانی٬ متولد 18 اوت 1985 در سیدنی، استرالیا اسـت. او یک بار هنگام سفر بـه ابوظبی، با ایکان «خواننده، آهنگساز و تهیه‌کننده هیپ هاپ و آر اند بی سنگالی-آمریکایی» ملاقات کرده اسـت.

عکس های ورزشی از مریم راد

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی پردیس فاطمی مدلینگ جذاب ایرانی (+تصاویر)


 

شرکت میلیون دلاری مریم راد

مریم راد پیش از رسیدن بـه شهرت، شرکتی بـه نام Myriad Investments را راه اندازی کرد و با افتتاح خط تولید لباسی با نام King’s Ambition وارد دنیای مد و زیبایی شد.

شرکت میلیون دلاری مریم راد

عکس های مریم راد مدل

او در حال حاضر یکی از ثروتمندترین ستاره‌هاي‌ اینستاگرامی می باشد کـه بـه عنوان يك دختر زيباي خاورميانه‌ای شناخته شده ودر دنياي مد و زيبايي بـه شهرت رسيده اسـت.

عکس های مریم راد مدل

 


مطلب مرتبط: عکس های نیمه برهنه نهال سلطانی مدل ایرانی + بیوگرافی نهال سلطانی


 

گیاه خواری مریم راد 

این مدلینگ جذاب ایران در واکنشی از دیدن یک فیلم در اینستاگرامش اعلام کرد کـه گیاه خوار شده و بیشتر طرفداران او هم گیاه خوار شدند و از او الگو گرفتند ٬ جالبه بدونید کـه مریم راد بسیار اندام جذابی دارد . 

گیاه خواری مریم راد 

آدرس اینستاگرام مریم راد

مریم راد در اینستاگرام خودش بسیار مشهور اسـت و نزدیک بـه یک و نیم میلیون فالوور دارد و حدود ۷۴۰ تا پست گذاشته و حدود ۴۶۴ نفر را هم دنبال می کنه و علاوه بر این کـه تصاویری از اندام خود با لباس هاي‌ جذابی کـه می‌پوشد می‌گذارد بسیار بسیار طرفدار هاي‌ ویژه و خاصی دارد کـه وی را همیشه دنبال می کنند و یکی از جذاب ترین مدل هاي‌ ایرانی میتونه باشد.

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی بارش قاسمی رقصنده معروف و عکس های داغ او (۱۸+)


 

آدرس اینستاگرام مریم راد+بیوگرافی مریم راد

منبع درامد مریم راد

همان طور کـه در بالا گفتیم مریم راد کارآفرین بسیار نمونه و برتر دنیا هستش و تونست نام ایران را بسیار بسیار بالا ببره این مدل کرد علاوه بر خودرو هاي‌ لوکس و بسیار زیبایی کـه دارد بسیار از ثروت زیادی هم برخوردار بوده و تونس موفق ترین زن یکی از موفق ترین زنان شهر شهر دبی باشد.

منبع درامد مریم راد+بیوگرافی مریم راد

 


مطلب مرتبط: سارا شاهی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر دورگه ایرانی آمریکایی در سینمای هالیوود


 

عمل های زیبایی مریم راد

ي کـه بـه چهره مریم راد نگاه میکنیم فکر میکنیم کـه صورت او دچار عمل‌هاي‌ زیبایی متعددی شده اسـت او در مورد عمل هاي‌ زیبایی خود هیچ واکنشی نشان نداده

عمل های زیبایی مریم راد+بیوگرافی مریم راد

عکس های از زیباترین دختران ایرانی

 

اما تخمین زده میشود کـه بینی خودرا و لب‌هاي‌ خودرا عمل و مورد بوتاکس قرار داده و احتمالاً چند عمل دیگر هم داشته اما این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اسـت.

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت