بیکینی قرمز سلبریتی جذاب در 58 سالگی در استخر (+عکس)

بیکینی قرمز سلبریتی جذاب در 58 سالگی در استخر (+عکس)

الیزابت هرلی یکی از سلبریتی هاي‌ مشهور در سن ۵۸ سالگی میباشد کـه در استخرهای تایلند شروع بـه تعطیلات خود کرد با شورت وسوتین قرمز بسیار جذاب در ادامه با بیکینی قرمز سلبریتی جذاب در 58 سالگی در استخر «+عکس بدون سانسور» برترین بی را دنبال کنید .

 

عکس های سکسی الیزابت هرلی 

او در تعطیلات داغ اسـت و الیزابت هرلی با یک بیکینی قرمز کوچک هنگام نمایش یک حلقه اینستاگرام از تعطیلات خود بـه تایلند در روز یکشنبه شگفت زده شد – و طرفداران از زیبایی همیشگی او سیر نشدند.

بیکینی قرمز سلبریتی جذاب در 58 سالگی در استخر «+عکس بدون سانسور»

«فرق غم شیرینی اسـت، چیوا سام باشکوه. ما برمی گردیم ❤️» ستاره 58 ساله «آستین پاورز» در توضیح این ویدیو گفت.دراین کلیپ، او در حالی کـه یکی از لباس‌هاي‌ شنا ساحلی الیزابت هرلی خودرا پوشیده اسـت، در استخر شنا میکند و نسخه قرمز بیکینی هلویی «176 دلار» را کـه قبلاً در اینستاگرام مدل شده بود، بـه تن دارد.

 

بیشتر بخوانید: پیرترین پورن استار دنیا را بشناسید «+عکس و جزئیات کامل»

 

بیکینی قرمز سلبریتی جذاب در 58 سالگی 

این زیباروی بریتانیایی قبل از این کـه خودش را از استخر بیرون بیاورد «ودر حین انجام دادن دکلره‌اش را بـه رخ بکشد» بهترین تاثیر خودرا در مورد پری دریایی انجام دهد، با لبخند در آب شناور شد.

عکس های سکسی الیزابت هرلی 

پیج اینستاگرام  الیزابت هرلی

جای تعجب نیست کـه میلیون ها فالوور هرلی در اینستاگرام بـه خاطر ظاهر دو تکه سکسی بـه شدت عصبانی شدند، مانند کسی کـه اظهار داشت: «در 60 نفر از افراد داغ در 20 سالگی حتی نمیتوانند از نظر ظاهری با شـما رقابت کنند.»

 

یکیدیگر از طرفداران اضافه کرد: “لیز در حال حمام کردن در چشمه جوانی 🔥” و دیگری نوشت: “آیا زن داغ تری دراین سیاره وجوددارد؟ من اینطور فکر نمیکنم.»

بیوگرافی الیزابت هرلی

بسیاری نمی‌توانستند سن هرلی را باور کنند، مانند کسی کـه تا حدی نوشت: “58 در 29 سالگی!”این دور از نخستین باری اسـت کـه آلوم “Gossip Girl” یک بیکینی ریز را در اینستاگرام بـه نمایش میگذارد و این بازیگر در طول سالها نگاه بسیاری از خط تولید خودرا بـه خود جلب کرده اسـت.

 

بیوگرافی الیزابت هرلی

الیزابت هرلی بازیگر کـه با نام لیز هرلی نیز شناخته میشود، درسال 1965 در بریتانیا بـه دنیا آمد. در کودکی آرزو داشت رقصنده شود ودر یک مدرسه شبانه روزی در کلاس هاي‌ باله شرکت میکرد. در پایان تحصیلات متوسطه، او برنده بورسیه تحصیلی برای ادامه کلاس هاي‌ تئاتر و رقص در مرکز استودیو لندن شد. بـه عنوان یک نوجوان در دهه 80؛ لیز هرلی جنبش پانک را دنبال میکرد:

بیکینی قرمز سلبریتی جذاب در 58 سالگی در استخر

 

بیشتر بخوانید: لخت شو تا بنزین رایگان بزنی !! «+عکس»

 

مو هاي صورتی و بینی سوراخ شده داشت. درسال 1987؛ این زن جوان نخستین بازی خودرا در فیلم «آریا» بـه کارگردانی رابرت آلتمن انجام داد، سپس سال بعد، درکنار هیو گرانت بود کـه مردم وی را در «Remando al Viento» ساخته گونزالو سوارز کشف کردند. این شروع یک داستان عاشقانه طولانی بین دو بازیگر اسـت کـه یکی از جذاب ترین زوج هاي‌ بریتانیا را تشکیل می‌دهند.

عکس های داغ خفن

او سپس با نقش هاي‌ متعدد برای تلویزیون ادامه داد. درسال 1992؛ او در “مسافر 57” با وسلی اسنایپس بازی کرد. لیز هرلی و شریکش هیو گرانت شرکت تولید سیمیان فیلم را درسال 1994 تاسیس کردند.

 

 

بیکینی قرمز سلبریتی جذاب در 58 سالگی در استخر «+عکس بدون سانسور»

سال بعد، این بازیگر کـه در ان زمان 29 سال داشت، قرارداد مدلینگی با برند لوازم آرایشی استی لادر امضا کرد. الیزابت هرلی از موفقیت روزافزونی هم در کشورش و هم در سطح بین المللی برخوردار اسـت. درسال 1997؛ جی روچ نقش یک مامور مخفی با جذابیت‌هاي‌ گوگردی را در فیلم فوق‌العاده “Austin Powers” بـه او پیشنهاد داد .

 

شخصیتی کـه او دوباره درسال 1999 بازی کرد. لیز هرلی سپس با “Live on Ed TV” بـه سمت کمدی رمانتیک رفت. “در خدمت سارا” درکنار متیو پری. درسال 2001؛ او نقش اصلی را در کمدی «Endiablé» ساخته هارولد رامیس با برندان فریزر بازی کرد. پس از جدایی از هیو گرانت، این بازیگر کـه با یک تاجر نیویورکی قرار دارد، پسرش دیمین را بـه دنیا آورد.

 

بیشتر بخوانید: علاقه مردان به غول پیکر ترین زن سکسی دنیا «+عکس داغ»

 

عکس های سکسی الیزابت هرلی

مجموعه ما رابا الهام از افراد مشهور “Style Trial” تماشا کنیداو همچنین دارای نسخه‌هاي‌ سفید و چاپی یوزپلنگ از همان بیکینی قرمز رنگی اسـت کـه در تایلند پوشیده بود.

الیزابت هارلیل

عکس های سکسی

عکس های سکسی الیزابت هرلی

و، هرلی آن قدر طرفدار کت و شلوار با طرح حیوانات اسـت کـه بارها ان را در «گرم» پوشیده اسـت، از جمله یک پست جشن تولد 55 سالگی.شاید دراین فصل تعطیلات با یک بیکینی با تم بابا نوئل پذیرایی کنیم.

برچسب‌ها: ,
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت